VOOR 15:00u BESTELD | DE ZELFDE DAG VERSTUURD! | GRATIS VERZENDING VANAF €75,- IN NL

RETOUREN EN RUILEN

Niet blij, geld terug! Je artikel ruilen of retourneren, daar doen wij niet moeilijk over. Alleen artikelen die met 50% korting of meer worden gekocht kunnen niet geretourneerd worden. *Indien anders, na overleg, worden de eerdere gemaakte verzendkosten in mindering gebracht op het tegoed. Het tegoed (min de eerder gemaakte verzendkosten) is daarna vrij te besteden in de webshop.

LET OP!! De BASEMENT (-60% en meer) mag niet GERETOURNEERD worden!

 

 

RETOUREN

Je artikel retourneren? Meld je retour binnen 48uur na ontvangst van uw bestelling aan via info@altid.nl Je ontvangt van ons een retournummer. Schrijf je retournummer op de meegeleverde retourformulier, voeg deze toe aan de retourzending. De retourzending dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons binnen te zijn. Je kunt je retour sturen naar;

 

Alt ID

Dorpsstraat 64-A

2665 BK BLEISWIJK

The Netherlands

 

De kosten voor je verzending zijn voor eigen rekening. Wij adviseren om je retourzending als pakketpost te versturen en vraag het postkantoor om een Track & Trace nummer. De kosten hiervan bedragen € 7,25. Het retourneren is namelijk op eigen risico.

Let op: uiteraard proberen wij alles zo snel mogelijk af te ronden, maar er kunnen 10 dagen overheen gaan, voordat we je retour hebben verwerkt. Terugstorting vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending.

Belangrijk!

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:

De zending dient voldoende gefrankeerd én van een geldig retournummer voorzien te zijn. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.
Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen.
Wij crediteren geen beschadigde en/of gebruikte artikelen.

 

RUILEN

Liever ruilen? Geen probleem! Volg de stappen voor retournering en plaats een nieuwe bestelling. Als je ons hiervan op de hoogte brengt, storten wij de eventueel gemaakte verzendkosten van deze nieuwe bestelling terug!